مترجم سايت

welcome to my home page - (پست ثابت)
 
خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
 
 
سه شنبه 31 مرداد 1398برچسب:, :: ::  نويسنده : Ali Sadeghi

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

اگه اولین باره که به وب ما میاین لطفا مطالب زیر رو کامل بخونید :


 توصیه من به کسایی که اولین باره به وب ما میان اینه که تمام مطالب قبلی  " آرشیو و موضوعات مطالب " رو بخونن !


برای تبادل لینک به ابزار تبادل لینک اتوماتیک در قسمت " پیوندها " ی وبلاگ مراجعه کنید!

اگه با تبادل بنر هم موافقید بهم بگید....!


برای دریافت آدرس جدید وبلاگ در صورت فیلتر شدن ؛ و ارسالجدیدترین مطالب طنز به ایمیل شما لطفادر خبرنامه عضو شوید (حتما حتما این کار رو انجام بدید)


برای اینکه بعضی از مطالبی که مخصوص اعضا است رو ازدست ندید ؛حتماعضو سایت بشید...!

اعضا میتونند مطالبشون رو در قسمت نظرات برای ماارسال کنند تا مطالب با اسم خودشون به نمایش دربیاد...!


وب من هر روز  آپ میشه پس وقتی یه بار اومدی اینجا مشتری همیشگی ما میشی دیگه دنبالت نیام که بگم آپم...هر وقت اومدی نت عین بچه آدم یه سری هم اینجا میزنی !

 

 

  منتظر نظرات خوبتون هستم!

 

 

 آدرس خنده بازار:

 

WWW.AS2012.LXB.IR 

 

برادر من ! خواهر من ! با شعور !

 نظر تبلیغاتی نذاااااااااار ....! Yell

(اعصاب واسه آدم نمیذارند...!!!)



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت16:13---31 تير 1394
وبت عالیه

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت9:52---26 ارديبهشت 1394
من همینم که هستم ......میخوای بخواه ......نمیخوای هم برووووو بقیه میخوااااااان........بعله از اتاق فرمان اشاره میکنن بقیه هم نمیخوان وایسا غلط کردم.

سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت17:54---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه.برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

ناشناس
ساعت11:08---5 آذر 1393
یکی هم ب وب من سر بزنه بازدیدم اندازه مورچه هست وبمم داغونه میشه کمکم کنی وبم مثل ما تو خوف و خوشمل شه؟http://khandehkadeh.loxblog.com/ ایتم ادرسشه

فاطمه
ساعت17:43---28 تير 1393
علي آقا وبت خعلي باحاله...مردم از خنده!!!
خواستي به من سر بزن


eagle
ساعت18:52---27 تير 1393
سلام وبتون خیلی با حاله اگر با تبادل لینک موافقین بهم خبر بدین.ممنون.

حسن
ساعت16:49---15 تير 1393
سلام
وبتون خوبه , نه عالیه.......
بمنم سر بزن


مهتاب
ساعت13:08---24 خرداد 1393
وبت عالیه به وبم سر بزن علی اقا

زینب
ساعت2:06---2 فروردين 1393
سلام وبت خیلی نایسه.ب منم حتما سر بزن.
منتظرم


محمد حسین
ساعت19:10---11 آبان 1392
سلام
مطمئن نیستم ولی فکر کنم آپم))


تینا
ساعت13:37---7 آبان 1392
دددددددممممممتتتتتتت گرم ولی چرا بست جدید نمیزاری؟

محمد حسین
ساعت23:41---2 آبان 1392
سلام دوست عزیز . دوباره آپم . قابل دونستی یه سر بزن

محمد حسین
ساعت13:41---2 آبان 1392
________________________________█████_____██

محمد حسین
ساعت21:01---26 مهر 1392
خوندم . تبادل لینک هم کردم

سارو
ساعت23:04---21 مهر 1392
داداش منم سارو ممنون که اتنخابم کردی ولی نمیدونم چجوری وارد شم جوابو به ایمیلم بفرست

nikishaparak
ساعت22:23---22 شهريور 1392
آپــــــــــــــم خوشحال میشمـ سر بزنیـ

nikishaparak
ساعت3:32---21 شهريور 1392
سلام یه چن تا مطلب جدید گذاشتم خوشحال می شم سربزنی

AIDIN
ساعت18:32---20 شهريور 1392
واسه وبلاگم سایت زدم اینم لینک کن مرسی داداش...اگه میشه سر بزن و نظرتم بگو البته مطلبی نداره lord-princess.ir

nikishaparak
ساعت17:08---20 شهريور 1392
کد بنرتون گذاشتم
خوشحال میشم که شما هم از این به بعد به وبم سر بزنین


سینا
ساعت12:02---18 شهريور 1392
عاقا دمت گرم
خیلی خندیدم
روحم به پرواز دراومد


زهره
ساعت0:38---13 شهريور 1392
خواهش میکنم.

تو دنیای مجازی که مودب و خلاقّی.

انشالله تو واقعیتم همینی.

خیلی خیلی موفق باشی
پاسخ:mr30


زهره
ساعت21:23---12 شهريور 1392
خواهش.بر منکرش لعنت.

فقط با بعضیا که میبینم گستاخن؛میونه ای ندارم.

نه اینکه دهه70یا80فقط اینطور باشن.

تو هرنسلی بوده و هست،تو این نسل بیشتر.

البته بلانسبت شما.


پاسخ:ممنون....لطف دارین شما


زهره
ساعت19:23---11 شهريور 1392
سلام.

من گاهی سرمیزنم به وبت برا تغییر روحیه ام.کلی کیف میکنم.دهه شصتیم.

یکم بادهه 70مشکل دارم.اما حاد نیست.

برا همه نوشته هات نظر نمیذارم اما ازشون خوشم میاد.

موفق باشی.

کلی تشکر


پاسخ:سلام ممنون...شما لطف دارین... چرا با دهه هفتادیا مشکل دارین؟! مگه چشونه؟! بچه های به این گلی...!!!


playful girl
ساعت1:31---5 شهريور 1392
سلام خییلی وب قشنگی داری وقت کردی یه سری هم به من بزن اگه هم با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

وحید
ساعت13:03---14 مرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید , لطفا اگه میشه تبادل لینک کنید من لینک وبلاگ شما در وب گذاشتم شما باید اقدام کنید ممنون

taylor
ساعت13:27---4 مرداد 1392
راستي من لينكت كردم علي جون

learning
ساعت18:54---1 مرداد 1392
سلام دوست عزیز من هم شما رو لینک کردم

ابوالفضل
ساعت4:14---1 مرداد 1392
سلام نویسنده عزیز اگر لوگو های جالب و زیبا (رایگان) میخواهید در نظر برایم بنویسید.

حس مبهم
ساعت0:28---31 تير 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سربزن

Mohammad
ساعت2:22---27 تير 1392
سلام
من وبلاگ فيلترشکن دارم
فيلترشکن و وي پي ان رايگان
http://mb-fitler01.tk ,
http://mb-filter04.rzb.ir ,
http://mb-filter02.tk ,
http://mb-filter01.lxb.ir

اگر با تبادل لينک يا تبادل بنر موافق هستيد بياين وبم و خبر بدين
منتظرتون هستم
آي دي ياهو : silence_shock@yahoo.com
باي


محمد شریف
ساعت6:56---26 تير 1392
با سلام..داداش عزیزم..با تبادل لینک موافقم بهم خبر بده تا لینکت کنم

داداش با تبادل بنر هم موافقم..برای اطلاع بیشتر بیا به وبلاگم ببین هم خودش خوبه و هم امارش

بهم خبر بده داداش

/xvanmn-anlin.loxblog.com


saeed
ساعت19:41---21 تير 1392
سلام

اول از همه مي خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتي که براي اون مي کشيد تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتيد. من که خيلي لذت بردم...

براي همينم دوست دارم اگر مايل باشيد با هم تبادل لينک داشته باشيم.

من رو به نام
**شرکت ارتفاع کاران هيرو
http://hirowork.mihanblog.com/

**
لينک کن بعد خبر بده منم بلينکمت
منتظرتون هستم...
ممنون








http://hirowork.mihanblog.com/


AVACS PURSE
ساعت2:34---19 تير 1392
سلام دوست عزیز به وبلاگت سر زدم خیلی خوب و زیبا بود پیلیز بهم سر بزن خوشحال میشم و اگه میشه یه کلیک کوچولو روی تبلیغات تو سایت کن. دستت درد نکنه
http://avacschat-help-users.loxblog.com/
با آرزوی موفقیت در ضمن میتونی از طریق این سایتی که بهت معرفی میکنم پول دربیاری به این صورت که تبلیغات از این سایت میگیری و تو وبلاگت میزاری_با هر کلیک روی تبلیغات میتونی 100تومن درامد داشته باشه یعنی اگه در روز 30نفر روی تبلیغات کلیک کنن روزی 3000تومن و ماهی 90000تومن درامد کسب کنی


afsoon
ساعت18:26---18 تير 1392
وبلاگت خوبه و مطالبش جالب! اما سعی کن ی چن تا عکس هم بزاری براش اینطوری جالب تر هم میشه

mard
ساعت15:50---3 تير 1392
behtar az in to donia nist damet garm hame safhehay web ro ham dedam bia pisham

کیوان
ساعت17:33---22 خرداد 1392
سلام
دوست خوبم وبلاگ عالی داری اگه خواستی میتونی در سایت up2.k.hj.cx عکسات رو بصورت نام محدود و رایگان آپلود کنی


e &e
ساعت23:39---18 خرداد 1392
veblaget khobe.
khoshhal mishim be vebe ma ham sar bezanid albate vebe ma asheghonast.


kosar
ساعت22:05---15 فروردين 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام.وبت تووووووووپ بود.مرسییییییییییییییی

محسن25
ساعت13:33---7 فروردين 1392
سلام
وبلاک نازی داری امیدوارم روز به روز هم بهتر و بهتر باشه خوشحال میشم به منم سر بزنی


رضا
ساعت0:35---20 دی 1391
بنام خدا
افتتاح جديدترين سايت مزايده آنلاين
جام بيد

جام بيد با مزايدههاي استثنايي
شما ميتوانيد محصولات و كالاهاي خود را در سايت جام بيد بصورت شركت در مزايده با تخفيف
بيش از هشتاد درصد خريداري نماييد
آدرس سايت
http://www.jambid.ir
اميدواريم شما در سايت جام بيد لحظات خوشي را با اطمينان سپري نماييد.
مديريت و گروه پشتيباني جام بيد


مهسا
ساعت10:39---6 دی 1391
سلام...شطولی؟؟
داداش داری میگی وبت هرروز آپه من از وبت خوشم اومد لینکتم کردم میخام هرروز سر بزنم نیام ببینم همون دیروزیه هس!!که اونموقع دیگ کلامون میره توهم...
وبتو دوس داشتم گلم....همیشه سر میزنم...
مواظب خودت باش ...فعلا بابای


ابوالفضل
ساعت0:48---25 آبان 1391
سلام خسته نباشی خیلی وب قشنگی داری خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم من الآن آپم خواستی بیا منتظرم پهلوون
www.atefeh2813.loxblog.com


hamid
ساعت19:52---19 آبان 1391
سلام
خوشحال میشم همو لینک کنیم


پرتخول
ساعت21:09---6 آبان 1391
سلام
وبلاگ خوبی داری
ما شما رو لینک کردیم، دوست داشتید ما رو هم لینک کنید.
در صورت تمایل ما رو با اسم **پرتخول** و با این آدرس لینک کنید(برای اطمینان به لینک زیر مراجعه کنید)
http://partakhol.mihanblog.com/?xbtFDEF.xdwcWEGtGu
در صورت بروز هرگونه مشکل با ما تماس برقرار کنید.
امیدواریم از وبلاگ ما بتونید استفاده خوبی بکنید.
امیدواریم بیشتر موفق بشی


سعيد
ساعت17:48---24 مهر 1391
سلام خوبي وبت خيلي زيباست از وبلاگ ماهم ديدن كنhamvatansalam.lxb.ir مر30 سعيد

ارغوان
ساعت9:18---18 مهر 1391
سلام
وبت خیلی ناناسه
یه سرم به من بزن
خوشحال میشم


Reza
ساعت13:34---7 مهر 1391
سلام داداش نمیخوای ما رو بلینکی!؟

amirmohammad
ساعت16:46---6 مهر 1391
افزایش رتبه در الکسا و گوگل.
در صفحه اول گوگل باشین.
برای کسب اطلاعات بیشتر با این ای دی تماس بگیرین.
amir.infobusiness@yahoo.com


Reza
ساعت20:04---4 مهر 1391
سلام وبت خیلی جالبه به منم سر بزن و اگه دوس داشتی منو لینک کن من تو رو لینک کردماااا.ممنون

hamideh
ساعت23:39---1 مهر 1391
aziiizam vebet aliyeeeeee

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


به قول فامیل دور :
شادمانی همه جا پشت در است ، در گشودن هنر است...!
************
خسیس بازی در نیار....!
دوست دارم نظرت رو در مورد پست هام بدونم...!
پيوندهاي روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خـــــنـــــد^ه^ بـــــازار و آدرس as2012.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تماس با ما

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 4740
بازدید کل : 123496
تعداد مطالب : 945
تعداد نظرات : 847
تعداد آنلاین : 1

« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools




Future Google PR for as2012.loxblog.com - 3.28

.

چت روم

.



سرگرمی نمکی

 
 
 
با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد
td width= target=